Ismerd meg a Tartalommarketing a gyakorlatban könyv szerzőjét

Kategória: Ötletből - Siker | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Még 2017 Januárjában készült velem ez a meglepetés interjú. Valójában én lepődtem meg, mert nem voltam rá felkészülve. Nem volt betanult szövegem, se súgógép se rutin.
Akkor vettük fel, amikor éppen csak elkészült a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvem. Ott még azt hittem februárban a kezedbe veheted :) 

Talán átjön a videóból, hogy a könyv megírásával és az egész tartalommarketing népszerűsítésével a legfőbb célom, hogy jobbá tegyem a marketing és a vállalkozók általános megítélését. Mert igenis lehet úgy vállalkozni és "marketingelni", hogy az valódi értéket teremtsen. Meg lehet találni a win-win szituációkat, amikor te, mint vállalkozó, azért dolgozol, mert anyagilag is megéri neked, a vevőd pedig azért vásárol, mert úgy érzi maximálisan jól jár.


A videót a YouTub-ra töltöttem fel, mert így darabokban is össze lehet fűzni és tök jól be tudom mutatni neked, hogy milyen lehetőségeid vannak a videó nézők vevőkké alakítására. A tartalommarketing a gyakorlatban könyvben részletesen foglalkozom ezekkel a technikákkal és most láthatod élesben is. Mobilról és asztali gépről is ugyanúgy működnek.

Amiket érdemes figyelned azok a kártyák, a kommentárok, a videók leírása és a videó ajánlások. A többi sima optimalizációs technika, amivel sok helyen találkozhatsz (a könyvemben kitérek ezekre is).

 

Ismerd meg a Tartalommarketing a gyakorlatban könyv szerzőjét
 
 
 

 

A képre kattintva a YouTube oldalára kerülsz, de a videókat a posztból is elindíthatod, mert beágyaztam mindet és itt még tippeket is kapsz.


 

Interjú Bártfai Balázzsal - 1 rész 
 

Érdemes szakmai szemmel is nézni a videót, hogy milyen technikákat használok a nézők elérhetőségének  megszerzésére, a könyv oldalára irányítására vagy arra, hogy egy hosszabb videót is megnézzen.

 

Interjú Bártfai Balázzsal - 2 rész 

 

 

Észrevetted, hogy minden videón rajta van az Üzleti Blog logója? Ha ráviszed az egeret, akkor feliratkozhatsz a csatorna követésre. Ez egy automatikus funkció a YouTube-on, csak be kell állítani.

 

 

3. rész - Interjú Bártfai Balázzsal 

 

A videó első pár másodperce a legjobb arra, hogy egy megszerzési automatizmust indíts. A legegyszerűbb, ha a mail címéért cserébe felkínálsz valami értékes, a videóhoz kapcsolódó anyagot.

 

 

4. rész - Interjú Bártfai Balázzsal 
 

A videó stratégiai pontján, ott ahol említem a tartalommarketing a gyakorlatban könyvet, odatettem egy olvass bele üzenetet. Ha rákattintasz, akkor elvisz a könyv oldalára.

 

 

5. rész - Interjú Bártfai Balázzsal 

 

A YouTube csatornádat egy domain névvel kötheted össze, de annak minden oldalát tudod linkelni a videóidból. Azonban van egy trükk, amivel bármelyik domain-t linkelheted, nem csak azt, amelyikkel összekötötted a csatornád.

 

 

6. rész - Interjú Bártfai Balázzsal 

 

Régebben kommentárokat lehetett hozzáadni a videókhoz, de 2017.04-től a YouTube kivezeti őket végleg, mert mobilon nem működnek. Helyette van a záróképernyő, amit a videó végén fogsz látni. Fontos, hogy csak a videó utolsó 20 másodpercre lehet rárakni, így maximum annyit hagyj rá a videóidra. Nekem emiatt újra kellett vágnom az összeset :(

 

 

 

A videókban a feliratozást nem mutattam meg, pedig az mind a YouTube-on, mind a Facebookon nagyon ütős módszer. A YouTube-on azért, mert így a keresője érti mi van a videóban, előrébb sorolja és több releváns nézőnek mutatja meg. A Facebook-on azért fontos, mert mobilon hang nélkül indulnak el a videók.

 

 

A videó is tartalommarketing?

 

Igen, sőt a hang, a kép és a prezentáció is az.

Minden, amivel értéket tudsz adni a piacodnak. Sőt, minden tartalmadat, de legalább a népszerűeket, érdemes több formában is elkészítened

A cikkedből készíts videót, infógrafikát, hanganyagot, prezentációt. Mindegyik lehet egy teljesen külön blog cikk. A YouTube videókat is érdemes egy külön cikkbe is beágyaznod, mert így jobban terjed és szebben néz ki a Facebookon is. Ha közvetlenül a YouTube videód linkjét osztod meg a Facebookon, akkor az nem csak csúnya lesz, de kevesebb embernek mutatja meg, mint egy blog cikket. Ha pedig beállítod az üzleti blogodat a könyvben írtaknak megfelelően, akkor automatikusan kikerül minden csatornádra a YouTube videód. Több csatorna, több néző, több lead, több potenciális vevő.

 

 

Facebook-ra is feltöltsd a videódat?

 

Mindenképpen! Nyugodtan oszd meg a cikked a Facebook-on és külön töltsd fel a videódat is. Más emberek fogják megnézni és az is biztos, hogy több emberhez jut el. Hirdetésként is használhatod, mert a kattintás alapú videó hirdetések a leghatékonyabbak jelenleg a Facebook-on. Érdemes legalább a videó első 10 másodpercét feliratoznod.

A videó leírásába pedig tedd bele ugyan azt, amit a YouTube videók leírásában is megmutattam. Ezt a templatet megkapod a könyvhöz, így nem kell visszamenned, hogy lementsd magadnak (vagy igen? :) ). Ez azért fontos, mert így a néző el tud jutni a cikkedre vagy a csali oldaladra, ha tetszett neki a videó. Ugyanis a Fb videókra nem lehet linket rakni jelenleg.



Facebook videó beágyazása az üzleti blogodba

 

Mivel a Facebook videókat is beágyazhatod az üzleti blogodba, ezért jogos a kérdés, hogy a YouTube videót vagy a Facebook videót ágyazd be? Talán az a jó válasz, hogy használd a fontosabb csatornád, és függ attól is, hogy mi a célod a videóval.
A legtutibb válasz pedig az, hogy teszteld :)

Facebook videók oldalba ágyazáshoz itt találsz segítséget.

 

Tetszett a cikk gyakorlatiassága?

 

Akkor neked való a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyv, mert ott nem csak a YouTube van részletesebben kivesézve, de ugyan ilyen gyakorlati megoldásokat találsz a tartalomírásról, az Adwords hirdetésekről, a Facebook hirdetésekről, a remarketing listákról, a lead gyűjtésről, a Pinterest-ről és még számos hasznos, azonnal használható dologról.
 

Ha másoknak is hasznos lehet ez a cikk,  akkor oszd meg velük.

 



Vissza

Címkék : tmgy, YouTube, interjú

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 



Hírlevél

 

 

 

Címkék

Friss Hírek