Hogyan Építs E-mail Adatbázist? Itt Van Rá 73 Módszer

Kategória: Látogatókból - Bevétel | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

 

Gondot okoz a megfelelő csali (Lead mágnes, Feliratkozó gyűjtő) elkészítése?

Ne aggódj, ez elsőre senkinek sem könnyű. Ezért összeszedtünk neked 73 meglepően egyszerű módszert, amivel feliratkozókat gyűjthetsz.

 

Hogyan Építs E-mail Adatbázist? Itt Van Rá 73 Módszer
 

 

A cikk végén találsz egy táblázatot, amiben segítünk neked kiválasztani a számodra legjobb megoldást. Beállíthatod, hogy mennyi időt és pénzt tudsz a lista építésre költeni és azt, hogy mennyi látogatód van jelenleg. Ezekből az adatokból megkapod a legjobb módszereket, amikre leginkább érdemes fókuszálnod.

A csali a marketinged kulcsfontosságú eleme. Azzal szerzel új érdeklődőket, akiket aztán vevőkké formálhatsz.

 

Az E-mail adatbázis

megdöbbentő fontossága.

 

Mindenhol azt hallani, hogy az e-mail marketing az egyik legnyereségesebb reklámozási forma.

Azt is sokat emlegetik, hogy a nagy pénz a listádban van. Ahogy azt is, hogy e-mailekkel lehet a legnagyobb elköteleződést kialakítani az olvasóidban. Az elköteleződés pedig visszatérő vevőket jelent, ami a lehető legértékesebb a céged számára. A törzsvásárlók tesznek majd igazán boldoggá.

Bárhogyan is… Listákat építened kell és ezek közül az e-mail lista építése a legfontosabb.

Gondolj bele, bármikor kitilthatnak a Facebookról és törölhetik az ottani oldalad az összes követőddel együtt. Nem tudsz ellene semmit sem tenni.

Nem megijeszteni akartalak, csak ráébreszteni, hogy az e-mail cím listád milyen hatalmas érték.

A kérdés nem is az, hogy építened kell-e ilyen listát. Sokkal inkább az, hogyan tudsz egyre nagyobb e-mail listát építeni... (nagyobbat és nagyobbat. Ebben nyugodtan légy mohó.)

A Sumome.com közreadott egy táblázatot, amiben eredetileg 85 módszer szerepelt. Ezt dolgoztuk át egy kicsit és adaptáltuk a magyar piacra, figyelve a helyi sajátosságokra.

Kivettünk belőle és hozzáírtunk. Így lett belőle 73 módszer.
A 73 legütősebb módszer.

 



 

Mivel a lista még így is hatalmas, ezért a cikk végén letölthetsz egy táblázatot, ami segít kiválasztani a számodra ideális stratégiákat.

Tudom, hogy imádod a hosszú cikkeket, de az brutál hosszú, így 7 témakörre bontottuk szét.

Ha úgy érzed, hogy kihagytuk valamit vagy elfelejtettük, akkor írd meg a cikk alján található kommentben is. Köszi.

 

Hogyan növelheted az e-mail listád méretét?

Az alábbi témakörök köré csoportosítottuk az E-mail cím gyűjtési megoldásokat:

  1. A honlapod segítségével
  2. A termékeiden keresztül
  3. A közösségi média segítségével
  4. Online kommunikációs felületeken
  5. Mások oldalain keresztül
  6. Érdekes tartalmakon keresztül
  7. A hírleveleiddel

 

 

Válaszd ki a 7 témakörből azt, ami számodra a leginkább érdekes.

A kattintás után egy részletes listát fogsz kapni a

 

 

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : értékesítési tölcsér, csali, e-mail gyűjtés

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 



Hírlevél

 

 

 

Címkék

Friss Hírek