Csalódtál az online marketingben? Indíts üzleti blogot!

Kategória: TartalomMarketing Tippek | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

 

Az üzleti blogolás a tartalommarketing leghatékonyabb eszköze. Arról szól, hogy a tudásodat osztod meg a piaccal, értéket adsz nekik és így az olvasóid akarnak majd tömegesen vásárolni tőled, nem pedig neked kell trükközni, tukmálni és szégyenkezni a marketinged miatt.

Lehet, hogy ezzel kellett volna kezdenem, de egyáltalán nem célom, hogy bárkit is erre az útra tereljek, mert ez egy speciális világ. Aki viszont rá akar lépni és segítséget keres, annak úgy érzem hasznos útmutatást sikerült összeraknom.

 

Csalódtál az online marketingben? Indíts üzleti blogot!
 
 

 

Ha csalódtál a marketingben, akkor neked való a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyv. 360 oldalas, kemény borítós, minőségi fűzött könyv. Nem csak tartós, de szép is


 

Igyekeztem úgy megírni a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet, hogy azok se unják el magukat, akik már haladó vagy profi szinten használják az online marketinget. Ők is találhatnak benne olyan gondolatokat és technikákat, melyeket saját magam fejlesztettem ki, és ezért egyáltalán nem közismertek.

 

Elsősorban mégis azoknak szól a könyv, akik nem marketinggel kelnek és fekszenek, akiknek ez csak egy eszköz a sikerhez vezető úton.

Ezt a cikket is inkább azoknak szánom, akiknek még nincsen határozott céljuk, és ezért nem is tudják pontosan, hogy milyen eszközt válasszanak hozzá. Remélem az alábbi pár gondolat segíteni fog abban, hogy belevágj ebbe az izgalmas kalandba, amit a tartalommarketing tartogat számodra.

 

Az üzleti blogolás tökéletes eszköz azoknak a vállalkozóknak, akik csalódtak az online marketingben

 

A marketinget sokan utálják, és még többen tartják varázspálcának. Az egyik csoport a manipuláció eszközét látja benne, a másik úgyszintén. Nem akarok igazságot tenni abban, hogy a marketing jó vagy rossz. Szerintem az a fontos, hogy hogyan használjuk.

 

Valóban léteznek olyan trükkök és technikák, amelyekkel az emberek rávehetők olyan dolgokra is, amiket egyébként nem akarnának. Lehet befolyásolni a fogyasztók döntéseit azáltal, hogy a tudatalattijukra hatunk. Vannak reklámok, amik megnyitják a vásárlók szívét és bedobják rajta a céges logót. Így magad sem tudod miért, de az ismert márkát fogod választani a polcról.

 

Csalódtál az online marketingben? Indíts üzleti blogot!
 
 


Tényleg olyan gonosz dolog a marketing?
 

 

Ha azt gondolod, hogy a marketing rossz, és elegendő, ha a terméked annyira jó, hogy az emberek egymásnak ajánlják, akkor van egy rossz hírem. A terméked nem adja el önmagát. Azért olvasod most te is ezt a cikket, mert ezt tapasztalod. Hiába jó az, amit kínálsz, ha senki sem akarja kipróbálni. Majd ha sok ember kipróbálta, akkor indul be az a folyamat, amire most még csak vársz.

 

A jó hírem az, hogy mindenképpen fontos a terméked minősége, hogy működjön a tartalommarketing. A rossz terméknek ugyanolyan gyorsan híre megy, de csak a csődbe vezető út lesz rövidebb általa. Az interneten nem lehet elbújni a felháborodott vevők haragos véleménye elől.

 

A tartalommarketing nem manipulál, mert az olvasók oktatására épül. Nem trükkökkel akar hatni az elmére, hanem olyan információkkal látja el az olvasókat, hogy felelős és tudatos döntést tudjanak hozni a vásárlásról. Nem kell hozzá újabb és újabb technikákat és csodamódszereket használnod, egyszerűen csak figyelned kell a piacod visszajelzéseit és olyan tartalmakat fejlesztened, amire igény mutatkozik. Pusztán ezzel a figyelemmel megvalósul mindaz, amit minden sikeres marketing módszer tanít: mindig a vevőről kommunikálj!

 

A tartalommarketingben nem kell attól tartanod, hogy erkölcstelen és manipulatív eszközöket kell használnod a siker érdekében, ráadásul nincs is szükséged ezekre. Rossz hír ez a mondvacsinált marketing guruknak és a lelkes követőiknek, mert így nem kell minden évben új csodamódszereket feltalálni és eladni. A sikered egyedül azon múlik, hogy mennyire vagy szorgalmas, lelkes és hozzáértő.



 

A konkurencia verseny is átalakul a minőségi tartalom és a szakértői tudás versenyévé. Az ár is csak akkor válik igazán fontossá, ha nincsen más összehasonlítási szempont. Nem attól lesz neked több vevőd, hogy jobban tudsz manipulálni, hanem attól, hogy jobban tudsz kommunikálni. Ez a jobb kommunikáció pedig kirángat téged az árversenyből is.

 

Egyszerűen arról fejlesztesz tartalmat, ami az olvasóidat érdekli és olyan tartalmat, ami valóban használható tudást ad. Ha győzni szeretnél a piacodért folytatott versenyben, akkor fejleszd önmagad és figyelj az olvasóidra. Csak ennyi kell a sikerhez.

 

Annak a lépéseit, hogyan tudod ezt a gyakorlatban is megvalósítani, megtalálod a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvben.

 

Vissza

Címkék : TMGY, sikeres vállalkozás, induló vállalkozás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 



Hírlevél

 

 

 

Címkék

Friss Hírek