7# Extra Bónusz: Vavrek Balázs interjú

Kategória: Ötletből - Siker | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Most igazán megéri időben megrendelned a tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet, mert az első 250 rendelő megkapja a TOP marketingesekkel és szakértőkkel készített interjúkat. Összesen 7 fantasztikus, egyenként 1 órás hangfelvételt készítettem, amiket árulni lehet, annyira hasznosak és szórakoztatóak lettek.

 

 

Extra bónuszok a leggyorsabbaknak:

 

7# Vavrek Balázs - Kreatív Kontroll kft

 

A marketingszoveg.com és a Kreatív Kontroll reklámszövegírója, aki nem önjelölt tehetség, hanem gyakorlatban tanulta a szakmát egy mentor segítségével. Korábban szabadúszóként, most pedig a cég kulcsembereként, teljes vállszélességgel hirdeti (és valósítja meg) az igét.

 

 

7# Extra Bónusz: Vavrek Balázs interjú
 
 

 

 

Ha időben rendelsz, megkapod Vavrek Balázzsal készült interjú teljes hanganyagát

 

Mitől olyan izgalmas ez az interjú?

 

Az interjú az eddigi legszakmaibb hangvételű. Próbáltunk viccesek és szórakoztatók is lenni, de olyan marketingmagasságokba repültünk, hogy vezetés közben ellenjavallott a hallgatása (folyton félre fogsz állni, hogy jegyzetelj).

Balázs elárulja a hatásos szöveg megírásának technikáját, illetve azt, hogyan tudott a női terhességről és az anyaságról úgy írni, hogy hálálkodó leveleket kapott, mert azt hitték, hogy valóban egy kismama írta (az ügyfél, aki nő). Ezzel az azonnal használható technikával te is jobban ráhangolódhatsz a célcsoportodra. Így jobban fogsz írni és többet fogsz eladni.

Érdekes módon ő is arra biztat, hogy kezdj el publikálni és ne menekülj a maximalizmus mögé. Ha ilyen sokan mondják (többi interjú), érdemes lenne felhagynod vele. Szerintem ez hátráltatja a legtöbb embert.

Kiemeli, hogy miért olyan fontos a cikked címsora és miért érdemes időt szánnod a megírására.

 



 

Beszélünk a leadgyűjtés legjobb technikáiról, megosztja veled, hogy náluk mik a leghatékonyabb eszközök. Elárulja, hogy mit használnak a konferenciákon offline leadgyűjtésre, és mi az a trükk, amivel elérik, hogy egy rendezvény után szinte mindenki megnyissa az első levelüket.

A leadgyűjtés után végigmegyünk egy teljes marketingfolyamaton, amit neked is érdemes felépítened a saját vállalkozásodban. Ha ismered a csali, belépőtermék, főtermék, profit maximalizáló konstrukciót, akkor most tátva marad a szád, hogy mennyire más az, amit Balázs felvázol.

Érteni fogod, hogy miért érdemes árakció helyett áremelésben gondolkoznod. Hogyan, mit és mikor kommunikálj azokkal, akik megadták az elérhetőségüket (lead). Mit reklámozz azoknak, akik már vásároltak.

Megtudod, hogyan lehet az erőszakos, az egyre több, a hangosabb és színesebb reklámok helyett valami mást csinálni, ami még hatékonyabb is.

 

Belemegyünk a Facebook-hirdetések titkaiba: megtudod, hogy mi működik most a Kreatív Kontrollnál a legjobban. Mitől lesz egy FB-reklám 9-es relevanciájú (olcsó) és hogyan töltik meg a tanfolyamaikat résztvevőkkel.

A legértékesebb rész mégis a szegmentálás. Annak a gyakorlata, hogyan tudhatod meg egy ismeretlenről, hogy mikor áll készen arra, hogy vásároljon tőled. Hogyan gondozd a leadeket és mikor milyen tartalom az, ami tovább fogja vinni a leadeket a vásárlás felé.

 

Hallgasd meg azért, hogy ezt mind megtanuld… vagy hallgasd meg azért, hogy megtudd, mi volt az a kérdés, amitől Balázs szinte elnémult. A ritka pillanat, amikor nem tudta, hogy mit is mondjon

 

 

Belehallgatnál az interjúba?

 

Itt van egy pár perces rész az elejéből. A folytatás csak egyre jobb lett :)

 

A teljes interjú 60 perces és a könyvhöz adom neked ajándékba

 


 

Ne csak ezért, de ha tetszett az interjú, akkor rendeld meg a Tartalommarketing a gyakorlatban könyvet és legyél az első 250 vásárló között.
 

Ha van olyan ismerősöd, akivel megosztanád, csak kattints lent a megosztási ikonokra.

 



 

Vissza

Címkék : interjú, TMGY

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 



Hírlevél

 

 

 

Címkék

Friss Hírek