5# Bónusz - Egerszegi Krisztián - CRM=elégedett ügyfél, kipihent cégvezető

Kategória: Ötletből - Siker | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Most igazán megéri időben megrendelned a tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet, mert az első 250 rendelő megkapja a TOP marketingesekkel és szakértőkkel készített interjúkat. Összesen 7 fantasztikus, egyenként 1 órás hangfelvételt készítettem, amiket árulni lehet, annyira hasznosak és szórakoztatóak lettek.

 

Extra bónuszok a leggyorsabbaknak:

 

5# Egerszegi Krisztián - MiniCRM.hu

 

A MiniCRM Zrt. tulajdonos cégvezetője, aki a saját maga által épített 1,5 milliárdos forgalmú cégét hagyta ott, hogy bevásárolja magát és aktívan közreműködjön a MiniCRM népszerűsítésében.

 

5# Bónusz - Egerszegi Krisztián - CRM=elégedett ügyfél, kipihent cégvezető
 
 

 

Egerszegi Krisztián a MiniCRM tulajdonos cégvezetője, aki a saját vállalkozásán tapasztalta meg a CRM előnyeit. 2 év alatt négyszeresére növelte a forgalmát. Elmondja, hogy mire is jó a CRM és mire tudod használni a saját vállalkozásodban.

 

A stratégiai és a rendszerben gondolkodást tartja a legfontosabbnak, hiszen saját vállalkozásában tapasztalta, hogy egy jó CRM rendszer akár ezer millió forinttal képes megnövelni a forgalmad. Nála legalábbis ez történt a bevezetést követő 2 éven belül.

A forgalomnövekedésen túl számos előnyt tapasztalt: élvezetessé vált a cégépítés, végre elmehetett nyaralni, mindenki tudta a cégében, hogy kinek mi a pontos feladata, és a végén 4 nap alatt át tudta adni a vállalkozását, mert a CRM minden folyamatot és ügyfelet pontosan kezelt.

 

Mire jó a CRM egy KKV vállalkozónak?

 

Számomra újdonság volt, hogy a CRM rendszerek mennyire hatékonyak a kisvállalkozások számára. Használatával az ügyfeleidről mindent tudni fogsz. A céged valóban egy barátságos, ügyfélközpontú vállalkozás lesz és minden munkatársad tudni fogja az adott ügyfél összes szokását, így akkor is maximális figyelmet és kiszolgálást kap, ha egy új kollégához kerül. Attól sem kell többé félned, hogy az ügyfélszolgálatos távozása érzékenyen érinti a céged és az ügyfeleid kapcsolatát.

 

Ha a kkv szektorban mozogsz, akkor a legnagyobb előnyöd a rugalmasság, amire csak akkor vagy képes, ha tudod, hogy az adott ügyfélnek mik a szokásai és mennyire lehetsz vele rugalmas. Ha tudod, hogy ő nem szokott a Hawaii pizzára ananászt kérni, akkor mennyire ütős, ha nem csak a nevén szólítod, amikor rendel, de azt is tudod mondani: „Ananász nélkül, ahogy szereti?”

 



 

Aztán ott a tegeződés és a magázódás. Amikor már baráti melegséggel gondol rád az ügyfél, akkor ne kapjon már magázós válaszlevelet, csak mert olyan ír neki, aki nem tudja, hogy már régóta baráti viszonyban vagytok. Micsoda visszalépés lenne az ügyfélélményben.

 

Sok tipp, gyakorlati technika és az ügyfélkezelés jövője körül forog a beszélgetés. Ha már vannak ügyfeleid és legalább egy alkalmazottad, akkor mindenképpen keríts 1 óra 06 percet az interjú meghallgatására, mert olyan megoldásokat fogsz hallani, amikkel előbb-utóbb úgyis foglalkoznod kell.

 

Belehallgatnál az interjúba?

 

Itt van egy pár perces rész az elejéből. A folytatás csak egyre jobb lett :)

 

A teljes interjú 66 perces és a könyvhöz adom, ha az első 250 vásárló között leszel.

 


 

Ne csak ezért, de ha tetszett az interjú, akkor rendeld meg a Tartalommarketing a gyakorlatban könyvet és legyél az első 250 vásárló között.
 

Ha van olyan ismerősöd, akivel megosztanád, csak kattints lent a megosztási ikonokra.

 



 

Vissza

Címkék : TMGY, interjú

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 



Hírlevél

 

 

 

Címkék

Friss Hírek