3 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz hírlevéllel

Kategória: Látogatókból - Bevétel | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

 

Hogyan növelheted az e-mail listád méretét?

Itt van rá 3 meglepően egyszerű  módszer, amivel hírlevélküldéssel növelheted a listád méretét. Elsőre furának tűnhet, ezért is érdemes elolvasnod.

Az e-mail lista gyűjtésének fontosságáról ebben a cikkünkben olvashatsz.

 

3 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz hírlevéllel
 

 

 

Vásárolj listát

 

Mondhatod azt, hogy ebben a módszerben nem hiszek. De az igazsághoz tartozik, hogy nagyon sok vállalkozás használja sikeresen ezt a módszert.

Sok olyan cég van, akiktől olyan listát tudsz vásárolni, amik legálisak és olyan cégek adatit tartalmazzák, amik megfelelnek a céljaidnak.

Le tudod válogatni azokat a cégeket, akik éttermet üzemeltetnek a meghatározott városokban. Így könnyen el tudod juttatni az ajánlatodat számukra.

Wolf Gábor úgy indította el a Marketing Commandót, hogy vásárolt egy listát azokról a cégekről, akik várhatóan igénybe fogják venni a marketing tanácsadását.

Ne feledd, hogy ez egy nagyon hideg lista. Semmit sem tudnak rólad. Ezért óvatosan lépdelj.

 

3 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz hírlevéllel
 

 

 

A hideg listákat előbb mindig fel kell melegíteni, vágyat kell ébreszteni bennük a terméked iránt.

 

Mi az a hideg lista?

 

 

A hideg címeket, mindig melegíteni kell. Hiába küldöd ki neki az ajánlatodat, nem fogja érdekelni. Előbb a vágyat kell elültetni benne, hogy még többet akarjon tudni rólad.

 

Keltsd fel az érdeklődését, szerezd meg a figyelmét és gyűjts benne tüzet.

Hogyan csináld?

 

Kelts érdeklődést és kezeld a kifogásokat. Itt egy remek hideghívás minta:

 

 

Látod, csak egy jó szöveg kell és előre kezelni a kifoogásokat. Akár előre megírhatod a teljes beszélgetést.

Ha neked ez nem megy, akkor bízz meg ezzel egy Call centert, akik jutalékos alapon felhívják neked a vásárolt listádat.

 

 

Szegmentáld a listád.

 

Ez egy elég erősen ajánlott módszer.

A lényege, hogy amikor indítasz egy új kampányt, akkor nem küldöd ki az egész listádnak. Előbb küldesz bevezető posztokat és akit érdekel a kampányod, azok feliratkoznak a landing page oldaladon.

 

Mi értelme van valaki még egyszer feliratkoztatni?

Azért mert ők lesznek azok, akiket tényleg érdekel az új kampányod. Akiknek ez épp most aktuális probléma.

Velük lesz a legjobb és a legolcsóbb kommunikálnod. A listádon lévő többi feliratkozót pedig nem fogod bombázni a számukra érdektelen ajánlatoddal.

Így mindenki nyer. Azok is, akiket éppen most érdekel az ajánlatod és azok is, akik nem akarnak majd leiratkozni a számukra unalmas agitálásod miatt.

Az is lehet, hogy akit most nem érdekel az ajánlatod, majd 6 hónap múlva feliratkozik a következő kampányodra.

A szegmentált listák mindig hatékonyabbak. Magasabb a megnyitási arányuk, magasabb az átkattintási arányuk és a konverzió sosem látott magasságokat érhet el.

Itt egy táblázat arról, hogy a non-segmented (nem szegmnetált) listához képest, hogyan teljesíthetsz, ha újra feliratkoztatod az új kampányra a hírleveled tagjait:

 

 

3 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz hírlevéllel
 

 

Nem csak olcsóbb hírlevelet küldeni egy kisebb listának, de a hatékonyság is elképszető. 10,61% -al többen nyitják meg a levelet és elképesztően magad 86.34% -al többen kattintanak a levélben található linkekre.

 

A szegmentálás másik előnye, hogy megerősíti a kapcsolatot és az elköteleződést.  Akiket nem érdekel az ajánlat, azokat nem fárasztod ezzel. Lehet majd pár hónap múlva, aktuális lesz neki az ajánlatod és akkor majd feliratkozik.

 

Hogyan érd el, hogy újra lássa az ajánlatod, ha aktuális lesz neki? Ez egy annyira izgalmas terület, hogy egy külön cikkben fejtem ki.

 

A szegmentálás az első lépés, az adatvezérelt marketing felé.

 

Az adatvezérelt marketing a csúcskategória. A lényege, hogy a megszerezhető adatok alapján, mindenkit pont azt adod, amire éppen vágyik.

 

Hiszen, aki feliratkozik egy szegmentált listára arról tudjuk, hogy éppen mi is az, ami igazán érdekli. Milyen probléma foglalkoztatja mostanában.

 

Azt is tudjuk, hogy melyik e-mailünkről iratkozott fel, ebből pedig megtudhatjuk, hogy a céged vagy márkád iránt hűséges, az előnyök érdeklik vagy a sürgetéssel generált érzelmek hatására lépett.

 

Mintha olvasni tudnál az olvasóid fejében...

 

 

3 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz hírlevéllel
 

 

Ehhez csak annyi kell, hogy a kampány során 3 e-mailt küldj ki, a szegmentált listára való feliratkozásról.

 

Az első e-mailben elmondod, hogy mi is az ajánlatod. Aki a márkád iránt vagy irántad hűséges az már itt feliratkozik. Hiszen neki mindegy, hogy mit csinálsz, vakon követ.

 

A második levélben elmondod a termék előnyeit, a problémákat, amiket megold és azt, hogyan teszi jobbá és könnyebbé az életet. Aki erről a levélről iratkozik fel azt ez előnyök, a nyereség foglalkoztatja.

 

A harmadik levélben megy a sürgetés és a veszteség érzés. Ez a levél az érzelmekre épít. Lemaradsz, elveszíted, kimaradsz, ha nem regisztrálsz. Akik, ennek a levélnek a hatására iratkoznak fel, azokat az érzelmeikre hatva lehet meggyőzni.

 

Máris rengeteget tudsz azokról, akik feliratkoztak az új, szegmentált listádra. Ahhoz, hogy sikeresebben adj el nekik, csak használnod kell a begyűjtött adatokat.

 

Mi az amit még tudsz a feliratkozóidról?

 

Mivel nem csak e-mailben adsz el neki, ezért a hirdetéseidet is testre tudod szabni. Tudod, hogy Nők vagy Férfiak, tudod az életkorukat is. Így olyan hirdetéseket tudsz készíteni, amiben a fiatal nők a csak nekik szóló hirdetést látják.

 

3 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz hírlevéllel
 

 

A megvalósítása egyszerű. Mind az Adwords, mind a Facebook tudja ezeket az adatokat. A hirdetéseket pedig úgy kell beállítani, hogy azok, akik feliratkoztak a szegmentált listádra 18-26 közötti nők, azok ezt a hirdetést lássák, akik 26-36 közötti nők azok a másikat.... és így tovább.

 

Ezek az "apróságok" teszik fantasztikusan nyereségessé a kampányodat. Használd.

 

Kérd meg, hogy ajánljanak tovább.

 

A legtöbben kellemetlennek tartják, hogy kérjenek az emberektől. Talán azért, mert azt gondolják zavaró és kellemetlen.

Pedig ha értékes tartalmat adsz –reméljük így van – akkor örömmel küldik el a barátaiknak.

Készíts egy olyan levelet, ami a hírlevél sorozatod egyik része. Legyen a tárgy ez: „Gyors kérdés”

A levélben pedig kérd meg az olvasót, hogy küldje tovább a leveled egy barátjának. A kívánt cselekményt jutalmazhatod is:

 

„Ha ide kattintva elküldöd ezt a sorozatot az egyik barátodnak, akkor küldök neked egy bónuszt.” Egyszerűen tegyél rá engem is erre az előre megírt üzenetre és küldöm is a bónuszodat.

Ha úgy döntesz nem szeretnéd továbbküldeni az e-mailt, akkor csak írj nekem egy levelet és akkor is elküldöm neked a bónuszt.”

 

Ez a kis üzenet nagyon hatásos. Az emberek jó érzésére épít és egyáltalán nem tolakodó.

 

 

Kezd el már MA növelni a listád méretét.

 

Ne hanyagold el az e-mail marketinget. Ez a céged fejlődésének záloga.

Nagy munkának tűnhet, de csak egyszer kell megcsinálnod. Az eredményekért hálás leszel.

Ne keress kifogásokat. Összeszedtük neked a legjobb lista építési módszereket.

 

Sőt, annyira akarom, hogy sikerüljön, hogy csináltunk neked egy excel táblázatot, amiben kiválaszthatod, mennyi időt, pénzt tudsz erre áldozni.

Megadhatod a honlapod látogatóinak mostani számát és leválogatjuk neked azokat a módszereket, amik leginkább neked valók.

Szerezd meg a listát és kezd el növelni az adatbázisod méretét.

Töltsd le a teljes listát egy excel táblázatban
 

 

Még több technikát olvasnál, akkor itt van 73 Bevált Módja az E-mail Lista Építésének.

 

És ne felejts el a hozzászólásoknál megírni, ha kihagytunk valamit!

 

 

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

Vissza

Címkék : értékesítési tölcsér, csali, e-mail gyűjtés

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 



Hírlevél

 

 

 

Címkék

Friss Hírek