3# Extra Bónusz: Gál Kristóf interjú

Kategória: Ötletből - Siker | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Most igazán megéri időben megrendelned a tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet, mert az első 250 rendelő megkapja a TOP marketingesekkel és szakértőkkel készített interjúkat. Összesen 7 fantasztikus, egyenként 1 órás hangfelvételt készítettem, amiket árulni lehet, annyira hasznosak és szórakoztatóak lettek.

 

 

Extra bónuszok a leggyorsabbaknak:

 

3# Gál Kristóf - Klikkmarketing.hu

Magyarország egyik legnagyobb Adwords ügynökségének a tulajdonosa, aki a semmiből építette fel a 12 fős vállalkozását.

 

 

3# Extra Bónusz: Gál Kristóf interjú
 

 

Ha időben rendelsz, megkapod Gál Kristóffal készült interjú teljes hanganyagát

Mitől olyan izgalmas ez az interjú?

 

Azoknak a vállalkozóknak ajánlom ezt a beszélgetést, akik Adwords tippek helyett, inkább arra kíváncsiak, hogyan kell céget építeni és mi történjen azután, ha már nem a napi gond a pénz előteremtése.

 

Lehet ez a beszélgetés akkor is hasznos lesz számodra, ha még a bevételeid növelésére fókuszálsz, de már látod, hogy vannak feladatok azután is.

 

A beszélgetés egyik legérdekesebb pontja, hogy Kristóf Adwords és landing page szakértő, mégis tartalommarketinggel és a tudása megosztásával építette fel a vállalkozását. Nagyon sokat fogsz tanulni az interjúból a vevőkkel való bánásmódról, a munkatársakkal való kapcsolatról és arról, hogyan lehetsz egyszerre sikeres cégvezető és kiegyensúlyozott, boldog ember.

 



Az interjút 2 részre bontottam, mert annyira tartalmas lett.

 

Az első felében szó esik a kitartás fontosságáról és arról, hogy miért nem kell tartanod a tudás megosztásától. Felejtsd el a maximalizmust is, mert az csak egy kifogás, hogy ne kelljen valamit megcsinálnod. Igenis küld ki azt a hírlevelet, publikáld a cikket és készítsd el azt a videót. Nem baj, ha nem tökéletes a fény, a hang vagy van benne helyesírási hiba. Neki sem volt könny, mert 6 évig várt a videózással, egyszerűen nem tudta rávenni magát. A beszélgetésben elmondja, hogyan győzte le önmagát.

 

Beszél arról is, hogyan alakult át benne a kezdeti motiváció. A vállalkozása elején azt látta, hogy milyen jó eszköz az Adwords a cégeknek. Az első könyvét az Adwords reklámokról pont ez a segítség szülte, de erős volt még a pénzmotiváció is. Ez a könyv 10x növekedést hozott a vállalkozásában. Idővel egyre nagyobb hangsúlyt kapott az értékadás és az oktatás, ami ma már a vállalati hitvallásuk alapja.

 

Nem állnak meg ott, hogy jó reklámokat készítenek. Fontos, hogy milyen landing oldalra kerül a kattintó és milyen marketing folyamatokat használ az ügyfél. Mindkét témáról írt egy-egy könyvet, hogy még jobban segítse a vállalkozásokat.

 

Amit mindenképpen meg fogsz tanulni az interjúból, az az ügyfélkezelés.
Egy telített piacon, ahol ha eldobsz egy követ, az biztos egy adwords szakértőre esik, ők mégsem lasszóval vadásszák a vevőket. SŐT! Még árajánlatot sem küldenek, ha előtte nem esik át az érdeklődő egy auditon. Az auditért pedig fizetnie kell.

 

Igen, nem csak válogatnak az ügyfelek között, hanem fizetettnek azért, hogy árajánlatot kaphassanak. Hihetetlen? Hallgasd meg az interjút.

 

Szó esik még arról is, hogy miért tartja fontosnak, hogy a munkatársai is tudjanak nemet mondani az ügyfeleknek, miért gondolja, hogy nem az Adwords a vállalkozások mozgatórugója, és mi egy vállalkozás igazi jövője.

 

Ha most indítod a vállalkozásod, akkor a módszereken túl, arra is választ kapsz, hogyan érdemes Adwords ügynökséget választani, érdemes-e másolni mások (marketing guruk) sikereit és mire fókuszáljon egy induló cég.

 

 

Belehallgatnál az interjúba?

 

Itt van egy pár perces rész az elejéből. A folytatás csak egyre jobb lett :)

 

A teljes interjú 120  perces és a könyvhöz adom neked

 


 

Ne csak ezért, de ha tetszett az interjú, akkor rendeld meg a Tartalommarketing a gyakorlatban könyvet és legyél az első 250 vásárló között.
 

Ha van olyan ismerősöd, akivel megosztanád, csak kattints lent a megosztási ikonokra.

 



Vissza

Címkék : TMGY, interjú

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 



Hírlevél

 

 

 

Címkék

Friss Hírek