1# Wolf Gábor interjú, a tartalommarketing, vevőszerzés és pár meglepő kérdés

Kategória: Ötletből - Siker | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Most igazán megéri időben megrendelned a tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet, mert az első 250 rendelő megkapja a TOP marketingesekkel és szakértőkkel készített interjúkat. Összesen 7 fantasztikus, egyenként 1 órás hangfelvételt készítettem, amiket árulni lehetne, annyira hasznosak és szórakoztatóak lettek.

 

 

Extra bónusz mindenkinek:

 

A teljes interjú anyagát meghallgathatod és még csak e-mail címet sem kérek cserébe. A több hanganyagot viszont csak az kapja meg, aki időben rendel és bekerül az első 250 vásárló közé. Így köszönöm meg, hogy előrendelsz bankkártyával.
 

1# Wolf Gábor


Akit szerintem nem kell bemutatnom senkinek, aki egy kicsit is foglalkozik a vállalkozásával vagy érdeklődik a marketing iránt.

 

1# Wolf Gábor interjú, a tartalommarketing, vevőszerzés és pár meglepő kérdés
 

 

Ezen az oldalon meghallgathatod a teljes 1:14 perces interjút



Mitől olyan izgalmas ez az interjú?

 

Akit szerintem nem kell bemutatnom senkinek, aki egy kicsit is foglalkozik a vállalkozásával vagy érdeklődik a marketing iránt.
 

A vele készült 1 óra és 14 perces mély interjúban a tartalommarketingen túl, olyan témákról kérdezem, amiről még nem sokat hallottunk. Beavat minket néhány érdekességbe a magánéletéről, a vállalkozásáról, magáról a marketing szakmáról és szakértőiről.

Választ kapunk az interjúból, hogy a blogolás és a tudás megosztása van-e olyan hatékony, mint régen, és végre kiderül, hogy az újdonság vagy a tartalom a fontos.

 

Kitérünk rá, hogy mitől képes a tartalommarketing szinte minden vállalkozást felfuttatni, és miért érdemes ezzel kezdenie annak, aki még csak most gondolkozik azon, hogy vállalkozásba fog.

A beszélgetés során Gábor említi, hogy ha újra kellene kezdenie, csak a tartalommarketingre fókuszálna, mert nem csak hosszútávon, hanem rövidtávon is képes kézzelfogható üzleti eredményeket hozni.

Beszélgetünk egy picit arról is, hogy miért jobb a tartalom, mint a csali és mitől olyan hatékony értékesítési eszköz. Ha eddig kételkedtél, hallgasd meg és világos lesz, hogyan érheti el a tartalom azt, hogy az olvasók vásárolni is akarjanak tőled.

 



 

Teljesen őszintén beszél arról, hogyan tudják a feleségével közösen irányítani a vállalkozásukat, a családi üzlet jövőjéről, arról miért kezdett el egészségesen élni és naponta meditálni, hogyan látja az eddigi karrierjét és mi az, amin változtatna.

 

Elmondja a véleményét arról, miért van olyan sok online marketinges, mitől hígult fel a piac és mennyire jó út, ha mások sikereit másoljuk.Rákérdeztem, hogy mi az alapja azoknak a híreszteléseknek, hogy beperel és kitilt. Végül a marketing jövőjéről és arról a lényegi magról, a marketing szent gráljáról beszélgettünk, ami ha megvan, akkor a siker idővel garantált, míg ha nincs meg, akkor hiába pakolod egymásra a megtanult trükköket.

 

Akkor is roppant érdekes lesz, ha a kisujjadban van a marketing. Ha pedig Gábor szakmai tudására vagy kíváncsi, akkor készíts be egy jegyzetfüzetet is, mert most sem fogsz csalódni

 

Belehallgatnál az interjúba?

 

Itt van az egész az elejétől a végéig. Készíts be popcornt és dőlj hátra. Élvezi fogod.

További 7 interjút a tartalommarketing könyvhöz kapod meg

 

 

 

Ne csak ezért, de ha tetszett az interjú, akkor rendeld meg a Tartalommarketing a gyakorlatban könyvet és legyél az első 250 vásárló között.
 

Ha van olyan ismerősöd, akivel megosztanád, csak kattints lent a megosztási ikonokra.

 



Vissza

Címkék : TMGY, interjú

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 



Hírlevél

 

 

 

Címkék

Friss Hírek